Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Oświadczenie dotyczące przesyłania korespondencji drogą elektroniczną

POBIERZ --> Oświadczenie dotyczące przesyłania korespondencji drogą elektroniczną - plik.pdf

Oświadczenie dotyczące przesyłania korespondencji drogą elektroniczną jest dokumentem, który powinien zostać wypełniony w przypadku chęci otrzymywania korespondencji drogą elektroniczną. 

Korzystanie z dokumentacji elektronicznej ma wiele zalet, między innymi:

  • krótki czas – wystawiamy dokument i tego samego dnia macie go Państwo u Siebie. Dokumentacja nie zaginie na poczcie, w drodze do gospodarstwa, czy nie zawieruszy się w gospodarstwie,
  • wygoda przechowywania dokumentacji – można ją przechowywać na dyskach przenośnych, na dyskach twardych w komputerach – nie ma potrzeby drukowania jej na papierze. Dokumenty są przez to łatwiejsze do odszukania w razie konieczności,
  • aspekty ekologiczne – mniejsze zużycie papieru, chronimy lasy.

Jeżeli akceptujecie Państwo tę formę dokumentowania bądź chcecie zaktualizować przekazane wcześniej dane, uprzejmie prosimy o wypełnienie „Oświadczenia o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz do przetwarzania danych osobowych” i odesłanie na adres Jednostki (ul. Modlińska 6 lok. 207, 03-216 Warszawa) lub skan na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.